luni, 7 martie 2011

Din nou...dupa 5.Februarie urmeaza 26.

Ajunge in tara.
Ca sa faca trecerea mai usoara de la dorinta la fapte, imi trimite un mesaj:
-Hmmm...am inceput dimineata...in tara, cu un mesaj sublim.Tipic ispitei mele BLUE...
..si de aici...au curs mesajele care au scos din noi nevoia de a ne revedea.Ar fi fost a doua oara intr-o luna.De necrezut...El...OMUL...continentelor...colindator prin metropolele lumii...s-a gandit sa poposeasca in tara pentru a ma iubi.Februarie...trebuie sa aduc elogii acestei luni :) Era a doua oara cand ii vedeam zambetul...cand ii auzeam glasul, cand ii mangaiam parul...cand ma iubea.
Decembrie...Ianuarie...au fost doua luni in care am incercat sa-mi infranez dorinta.Sa-i spun LA REVEDERE si sa-mi vad de viata mea.
Dar care viata?Si chiar asa...de ce?Doar il ador...pt ce este si mai ales pentru ce ma face sa simt.
Stau prost la capitolul exteriorizare.Sunt o persoana inchisa, oarecum rece.Am ales sa scriu cum multi dintre voi o fac.Pentru ca nu este nimeni in viata mea...o mama...un tata...un frate, o sora...am ales varianta scrisului ca sa ma pot descarca.Nu astept judecata nimanui.Nici ca ar fi pro nici contra.
IL IUBESC...chiar daca apare fizic atat de rar.IL IUBESC cu gandul, cu sufletul...cu fiinta mea.
Am adormit dupa 4 dimineata...am fost unul...am vazut impreuna filmul POVESTE DE DRAGOSTE / LOVE AFFAIR ...cu Warren Beatty, Annette Bening si Katharine Hepburn...a fost minunat.Un film pe masura starii noastre.
Am ascultat impreuna melodia LAREI FABIAN...de care s-a indragostit. JE TAIME...M-a sarutat...m-a mangaiat ascultand-o.
Ascultati-o....merita sa va inclinati...

El mi-a dedicat melodia lui Marco Antonia Solis...
Un romantic incurabil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu